Fredag Lördad och Söndag

Fredagen började med att jag skrev 2 prov i skolan som faktiskt gick helt okei. Det är skönt att ha det undanstökat iallafall men det svåraste återstår än.
Sen fortsatte fredagen med att Tessan och Marko kom över och grillade. Vi grillade lax och till det hade vi potatis, sallad, ungsrostade rotfrukter och en jättegod romsås som jag hade gjort. Lax ska vi definitivt grilla igen, det var hur gott som helst!
Sen fortsatte kvällen med att titta lite på talang och snacka lite skit. Nina kom också över på kvällen.
I slutet var Elina så trött att hon somnade i mitt knä, vilket är otroligt. Sen så sov hon hela natten också :)

Lördagen började med att vi åkte till Ikea och handlade en lampa. Efter det så tog Robin Elina och åkte hem till farmor så att jag kunde få plugga ett par timmar ifred. Himla roligt att sitta inne och plugga löneadministration när det är kanonväder ute. Elina och Robin hade det iallafall trevligt hos farmor och Elina fick egna utemöbler av henne som hon älskar. Efter det åkte vi och handlade tacos som vi åt i soffan framför tv:n tillsammans. Elina är en riktig kladdgris minst sagt när hon äter tacos:D
Sen nattade jag Elina och sen låg jag och Robin och kollade på film. Efter det hoppade jag i säng, helt slut var jag.

Och nu är det alltså söndag. Jag och Elina har ätit frukost och nu sitter vi ute på altanen. Jag sitter och skriver och Elina leker med sina utemöbler. Hon och dockan har väldigt roligt ihop :)
Jag tror att jag ska ta med henne till Skeppsparken om en liten stund och låta henne leka lite.
Sen efter det är det meningen att Robin ska ta henne så att jag kan plugga lite, har jag sagt att jag hatar att plugga?



Kommentarer
Postat av: Katta

Vad gulligt att hon leker med bordet och stolarna :)

2009-05-17 @ 22:49:00
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0