Therese 20år

Tessan har fyllt 20år nyss så det firades först med att jag, Tessan, mamma och Marie åkte till Uppsala. Först gick vi ut och åt och efter det så gick vi och kollade på komikern Clas Malmberg. Väldigt trevligt och kul var det måste jag säga.
Sen firade vi henne igen med resten av släkten hemma hos mig igår. Marie bjöd på smörgåstårta, som var supergod!

Sen idag skulle jag egentligen ha pluggat hela dagen men det har inte blivit av riktigt, jag har inte ens öppnat boken.
Men jag ska om ett tag, vi ska bara äta först och sen efter det tänkte jag åka ner till mamma och läsa lite.

Tomas bor hos oss för tillfället också, så nu är det fullt hus :) Elina tycker att han är superrolig så de busar en hel del.
Igår var de alldeles galna och sprang fram och tillbaka på nedervåningen som 2 galningar ;)

Nu kommer Robin och Tomas med mat, vad skönt det är med hämtmat ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0