Nu är det gjort

I fredags skickade jag in ansökan om jobbet, så nu hoppas jag på att bli kallad till intervjuv. Jag känner mig riktigt nervös och kommer säkert bli väldigt besviken om jag inte hör nått från dom.

Igår jobbade jag igen, kaos som vanligt - men vi fixade det iallafall. De som äger hela kedjan var där igår och i slutet av dagen blev jag inkallad till möte och fick ett till jobberbjudande. Det känns ju bra att de är nöjda med en iallafall.
Något som känns jobbigt är att de verkligen litar på och räknar med mig.

Igår kom Katta över och så kollade vi på Adam Sandlers nya film, Bed time stories. Jag tycker nog inte att den var så bra faktiskt. Men det var trevligt med sällskap iallafall ;) Elina höll sig vaken länge och när det började närma sig slutet av filmen var hon så trött så hon bara gallskrek. Så jag gick upp och nattade henne medans Katta kollade klart på slutet.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag måste plugga men inte ännu, Robin ligger och sover så han kan ändå inte ta Elina. Så jag funderar på om vi ska åka till Ikea och strosa omkring. Låta Elina leka på barnavdelningen och sen kanske kika lite på sånt som vi behöver?

Jag fick tillbaka provet som jag hade i Engelsk affärskommunikation och jag fick vg. Det märks verkligen på betygen att jag också jobbar den här terminen. Förra terminen var nästan allt mvg.
Det är svårt att satsa 100% när man pluggar heltid, jobbar och samtidigt har barn. Men det är okei, jag är nöjd med ett vg också.

Nu är det bara 2 prov kvar den närmaste framtiden, på onsdag är det affärsjuridiken och nästa tisdag är det i löneadministration. Sen kan man andas ut lite grann iallafall.

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag tyckte inte heller att filmen var sådär superbra. Men jag hade inte heller världens konsentration då jag busade med Elina en del...



Men snik!! Åka till IKEA utan mig!?



Bra med ett vg iallafall :)

2009-03-22 @ 12:49:35
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

vg är väl inget dåligt. grattis!

2009-03-22 @ 14:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0