Löneadministration

Jag sitter med löneadministrationen och förstår ingenting. Det är meningen att vi ska lära oss olika formler för att räkna ut löneavdrag och semesterersättning och massa annat men jag förstår verkligen inte dom. Och ingen har jag att fråga heller. Lagar och annat kan man ju bara memorera och komma ihåg men formlerna måste man ju förstå. Det känns inte sådär jättepositivt att jag ska ha prov på det om någon dag bara.

Det ska bli så skönt när jag är klar med utbildningen i maj. Det är ju faktiskt bara 2 månader kvar nu!
Då ska vi fira hela klassen genom att åka iväg på kryssning, det är vi verkligen värda efter allt slit med skolan.
Det kommer bli så himla roligt, alla ser fram emot det jättemycket.

Nej nu har jag tagit min lilla paus och ska väl börja plugga igen.

Kommentarer
Postat av: Löneadministration

Jag lider med dig, löneadministration är verkligen ingen höjdare.

2009-05-11 @ 13:58:45
URL: http://www.l2s.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0