Känner mig lite duktig

Imorgon har jag prov i företagsekonomin och vet ni vad? Jag tror faktiskt att jag kommer att klara det!
Jag satt alla dagar förra veckan i skolan och pluggade som aldrig förr, så nu känns det som om jag har lite koll på läget faktiskt. Absolut inte allting, men iallafall så jag kommer få godkänt. Hur man redovisar skattedeklaration och betalar in den har jag inte riktigt koll på, men jag ska sitta med det lite till och se om jag förstår den lite bättre.

Iallafall så var det inte omöjligt att lära sig det. Det krävdes en massa timmars plugg men det var det värt. Får jag inte godkänt imorgon så kommer jag blir väldigt besviken.

Sen har jag prov i engelsk affärskommunikation på fredag och det har jag inte ens pluggat till ännu. Jag vet inte hur jag ska hinna med det? Imorgon har jag som sagt prov i FE, ska skriva det kl halv 1 och sen hämta Elina på dagis kl 3.
Sen kanske jag kan sitta med det lite grann på kvällen.
Sen har jag lektioner hela torsdagen, hämtar elina och skjutsar henne till mamma och sen åker jag till jobbet som jag slutar kl 22.30 sen är det fredag och då ska det skrivas.
Så jag vet inte riktigt jag.

Här är det föresten snöstorm ute. Så jag funderar på om jag ska åka och köpa en pulka till Elina så att vi kan åka lite i backen tillsammans efter att jag har hämtat henne på dagis. Det skulle vara supermysigt!
Det är så tråkigt att jag inte känner någon annan som har barn här i närheten. För det skulle vara skoj om man kunde göra sånt tillsammans med någon annan också.

Nej nu ska jag fortsätta plugga lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0