Godmorgon

Just nu spelas Madickens Piluttavisa på hög volym här hemma och Elina är supernöjd. Hon sitter och dansar och är full av energi. Själv sitter jag halvdöd i soffan och vill helst av allt gå och lägga mig igen.
Hon vaknade före 7 imorse och vill självklart gå ner på en gång. Jag vägrade och sa åt henne att gå och lägga sig igen.
Vet ni vad hon gör då? Hon pekar på blöjan och säger bajs. Hon försökte alltså lura mig till att hon hade bajsat i blöjan för hon vet att då måste vi gå upp för att byta på henne. Min smarta lilla tjej :D

Så nu fick vi en massa extratid på morgonen eftersom hon inte ska till dagis för vid halv 10. Så egentligen borde jag ta tillfället i akt och städa (det behövs verkligen) Men vem vill städa klockan 8 på morgonen, inte jag iallafall.
Så jag tror att jag ska kort på valparna istället och kanske fixa med en annons.

Jag kan ju visa lite kort från igår på Elina och valparna




Kommentarer
Postat av: Maria

så söta!!!

2009-03-05 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0