Stackars mitt barn

Idag har Elina fått gå på dagis mellan klockan halv 9 på morgonen till klockan halv 6 på kvällen. Jag tycker så synd om henne! Fröken på dagis berättade att hon hade ropat efter mig den sista timmen :(
Hon hade också vart pipig och velat att de skulle bära henne den sista tiden. Hon är ju van att gå mellan halv 10 och klockan 3. Nu ska hon gå långa dagar helt plötsligt :(
Hon älskar ju sitt dagis men jag tycker att hon inte ska behöva gå långa dagar, det är snudd på barnmisshandel.
Hon som alltid varit glad hela tiden på dagis, nu orka hon ju inte det.

Jag önskar verkligen att hon slapp gå så länge, att jag kunde vara hemma med henne.
Förhoppningsvis kommer hon inte behöva gå så under en sån lång tid.

Nu har hon precis badat och nu sover hon. Det var inte mycket tid som jag fick med henne idag :(

Kommentarer
Postat av: Christina

Vet precis hur du känner dig. Det gör ont i mammahjärtat. Men tyvärr är det så det är. Linus går ju mellan kvart i 7 och 17 dom veckorna jag har honom. Men du, en lite tröst. Det blir bättre. Dom kommer in i det...=)

2009-06-04 @ 07:51:59
URL: http://plaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0