Måndag början veckan

Idag har jag haft det riktigt bra på jobbet. Tiden har gått fort och ingenting har väl krånglat.
Sen när jag kom hem hade Robin och Tomas storstädat här hemma och jag blev så himla glad!
Tänk att så lite kan betyda så mycket <3 Jag blev verkligen jätteglad när jag såg hur fint dom hade gjort det.

Sen efter en liten stund så började jag göra en lasagne så att de ska ha mat till imorgon också då jag jobbar kväll.
Då helt plötsligt blev jag superduper trött! Jag hade suttit i soffan en stund innan och det var väl därför jag blev så trött.
Dessutomhar jag jätteont i höfterna och i ryggen så hela kvällen har vart jobbig.

Men nu är klockan strax 8 och då får man snart gå och lägga sig. Att gå och lägga mig tidigt har blivit lite av en rutin nu för tiden. Men resten av veckan stänger jag så då blir det sent :/

Nej nu ska Elina hoppa upp ur badet och få på sig en pyjamas. Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0