Älskade Elina

Jag kan inte förstå hur stor hon har blivit. En stor tjej med en stor portion envishet och vill göra saker när hon själv vill och på sitt egna sätt.
Jag medger att det kan vara svårt att hantera ibland. Som när jag ska smörja in henne med solskydd innan dagis. Hon blir galen och skriker, gråter och blir som en spagetti.
Svetten rinner på mig när jag försöker smörja in mitt vilt skrikande barn. Såna stunder skulle jag kunna klara mig undan. Eller som när man ska borsta hennes tänder *suck* Där kan man prata om mission impossible.

Sen har vi de underbara stunderna. Som när man kommer hem från jobbet och Elina kommer rusande mot en och ropar MAMMA så fort hon hör hur dörren öppnas. Eller när hon tar sina små armar och håller fast mig i en stor kram, klappar på min kind eller ger mig en puss bara sådär <3

Idag är jag ledig och kan vara hela dagen med henne. Helt underbart, önskar att det var så oftare

Elina hjälper pappa med disken


Tessan


Elina vill vara som Tessan


Ramlar och slagit i munnen :(


Finaste


Ibland tror hon att hon är en katt


Matvrak


Robin hade kalsongerna på huvudet, det kanske förklarar en del?



Det är inte så konstigt att  vi vill ha ett till barn när man ser hur underbart våran dotter är <3

Kommentarer
Postat av: Katta

Sötnos!!

När man ser henne och André, hur fina dom är så blir jag så extremt sugen på egna barn. Det är nog det jag saknar mest i mitt liv, en karl kan jag klara mig utan.

Eller ibland kan dom också vara bra... ;)

2009-06-25 @ 18:52:12
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: johan

det är inte elina som hjälper robin det är hon som visar robin hur man diskar och hon ser ut att göra ett djäkligt bra jobb

2009-06-27 @ 11:04:48
Postat av: Maria

oh , stackarn med blodig mun .. aj aj. Hon är så fin din lilla fis =)

2009-07-03 @ 17:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0