Snälla bli frisk

Ingen förbättring med Elina, eller jo hon kräkt inte längre men hon har fortfarande diarée som är som vatten.
Hon vägrar äta och dricker dåligt, jag blir så frustrerad. Hon äter varken välling, clementiner eller nått annat som hon förut älskade. Nu har det gått så långt att hon inte ens äter glass eller nån kaka heller.

Hon tar skeden med lite mat till munnen men slänger sen bort det. Eller så stoppar hon in lite mat som hon sen spottar ut. Men för det mesta vägrar hon ens att ta i maten. Jag har försökt med allt och det hjälper inte, verkligen allt.
Jag vill bara ta skeden och trycka in den i munnen på henne så att hon får i sig nått! Men det hjälper ju inte precis.
Hon har blivit så smal. Hon var knappast stor innan heller och nu känner man  varenda litet ben på hennes kropp.
Hon orkar inte göra nått heller utan hon ligger mest med mig i soffan, är ledsen och gnäller


Fan kan du inte bli frisk! Snälla :(

Kommentarer
Postat av: Katta

Stackars liten!

2009-01-03 @ 21:55:21
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2009-01-03 @ 21:57:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ouch, hoppas det blir bättre med lillen snarast!



Checka gärna in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-03 @ 22:00:01
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Liina

om hon dricker dåligt köp vätske ersättning på apoteket. magsjuka är inte kul alls, men dricka en del måste man när man är liten och sjuk på det viset.

2009-01-03 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0