Semla!

Ikväll ska jag lyxa med en semla och med lite glass, så gott. Robin är och lirar med "bandet" så det är bara jag och Elina hemma ikväll och alla hundarna så klart.
Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll så jag är utvilad tills imorgon på jobbet. Imorgon jobbar jag 12-22.30 så det blir en del timmar. Jag får så ont i fötterna av att stå och gå hela tiden, även om det har blivit mycket bättre än vad det var i början.
Igår gick jag första dagen i skolan på den här terminen också. Det var riktigt roligt att träffa alla igen, jag kommer sakna att studera tillsammans med dom sen när vi är färdiga. Alla är verkligen härliga människor.
Vi fick en introduktion på engelsk affärskommunikation igår och den läraren såg verkligen läskig ut. Men jag tror nog att hon är jätteduktig.

Nehepp om jag kanske ska ta och gröta Elina nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0