Restaurangchef

Idag fick jag reda på att den nuvarande restaurangchefen har en lön på 33.000kr

Det måste ju innebära att jag skulle också få en lön runt den summan om jag skulle tacka ja till tjänsten?

Det känns som att jag blir mer och mer sugen på att tacka ja.

Jag räknade ut på försäkringskassan att om jag skulle tjäna så mycket och sen bli föräldraledig så skulle jag få ut ungefär 16.000kr efter skatt. Det är verkligen en bra. Om vi kommer få fler barn i framtiden så spelar ju det verkligen en stor roll.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hehe! Jag förstår att du är sugen. Men tänk på också att man får lön efter tidigare erfarenhet. Så du skulle väl förmodligen inte få en ingångslön på 33 =P

2009-01-19 @ 12:54:10
Postat av: Linda

Fast han som är chef nu har inte någon tidigare erfarenhet alls. Jag har mer erfarenhet än vad han har :P Men så ska han sluta nu i slutet av månaden också :)

2009-01-19 @ 13:41:09
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Aha...skumt. Aja =P Jag håller en tumme för dig! Det vet du! ;)

2009-01-19 @ 17:12:39
Postat av: carran

och varför ska han sluta för tror du? hmm, jag undrar varför....

2009-01-19 @ 18:28:53
URL: http://carran1.blogg.se/
Postat av: Linda

Hans förklarning är att han ska operera knät så han kommer bli sjukskriven, men han kommer inte komma tillbaka. Det kan jag sätta en hundring på...

2009-01-19 @ 19:17:03
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0