En svacka

Jag har kommit in i en svacka i skolan. Ingenting är roligt längre och jag orkar helt enkelt inte.
Jag vet inte varför det har blivit så men jag vet att om jag inte gör någonting åt saken snart så kommer det inte gå så bra för mig. Jag måste bara hitta energin och viljan.

Imorgon startar en ny kurs, löneadministration. Så jag går från 8 till halv 3. Jag hoppas verkligen att jag kommer tycka att det är roligt. Då kanske jag får lite mer ork.

Annars är det som vanligt här hemma. Robin trivs bra på sitt nya jobb och mamma flyttar till veckan.
På lördag ska vi hem till Fredrik och Cissi och träffa Viktoria. Jag såg henne en snabbis igår och hon har verkligen blivit stor! Det är skrämmande hur snabbt tiden går.
Elina har blivit stora tjejen och jag börjar bli sugen på syskon ;) Man förstår inte hur fort tiden går innan man får barn.

Jag sitter och kikar lite på lite inredningssidor samtidigt som jag leker med Elina och skriver här, tur att man är tjej och kan göra flera saker samtidigt :P
Iallafall så måste heltäckningsmattor vara något av det fulaste som finns! Tänk dessutom på hur ohygieniskt det är.
Alla bakterier som frodas i de där mattorna, hur kan man välja att ha sånt?


Nej nu ska jag ta och börja med maten så att den är klar när Robin kommer hem från jobbet. Vi har gått omlott här hemma med jobben så vi har inte träffats på några dagar. Men ikväll är jag ledig så nu ska vi mysa.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Trevligt att se några rader från dig igen!

Alla får vi ju svackor då och då. Detta dåliga väder får en ju inte precis på topphumör heller. Håller en tumme för att det vänder snart!

Kram kram

2009-01-29 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0