En riktigt bra dag!

Idag fyller min kära bror Fredrik 29år, grattis grattis. Jag får lite ångest över tanken att själv fylla 29, då är det bara 1år kvar tills att man är 30år och när man är 30 så ska man vara vuxen med ett allvarligt liv och en massa måsten. Tur att det är 7år kvar tills dess.

Fredriks födelsedag visade sig vara en riktig turdag hur som helst. Först såg mamma en annon om en lägenhet i gamla Bålsta på 2 rum och kök som de hyrde ut. Hon var och tittade på det och kände direkt att där skulle hon trivas!
Ett par timmar senare var det bestämt att hon ska flytta in den 15 februari! Ett förstahands kontrakt och allt. Jag är så glad för mammas skull!

Sen var Robin på en jobbintervjuv i Kista, som jag skrev om tidigare. Jag följde med och gick i affärer under tiden. Han hade tid klockan 17.00 och var klar strax efter klockan 19.00 Jag som blev avsläppt kvart över 4 tyckte inte alls att det var så himla skoj att gå runt där i 3 timmar. Jag som trodde att det skulle vara gjort på under en timme, tji fick jag ;)

Robin blev anställd på en gång och ska börja nu på måndag! Det känns verkligen så himla underbart! Det är inte lätt att få jobb i dessa tider så vi är väldigt glada! Tack så jättemycket för tipset Christina!

Så det här var verkligen en bra dag. en riktigt bra dag rent ut sagt!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad underbart linda med all medgång! =)

Men du...livet blir bara så tråkigt, allvarligt och vuxet som du vill att det ska vara....

Kram

2009-01-23 @ 13:48:07
Postat av: Katta

Vad roligt!! Bade med din mamma och med Robin! :)

2009-01-23 @ 17:44:32
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Christina

UPPDATERAR NU!!!

2009-01-29 @ 08:45:31
URL: http://plaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0