Usch

Det här är verkligen något av de värsta jag har varit med om. Jag tror aldrig att jag har varit såhär sjuk förut, definitivt aldrig spytt så mycket iallafall.
Nu har jag inte spytt nått sen igår kväll men Elina spydde senast imorse, hon är inne på 4 dagen nu. Jag tycker så synd om henne, min lilla sjukling.

Det är inte lätt att vara riktigt dålig själv och sen ta hand om ett barn. Det är fruktansvärt. Igår var det värst av allt, jag kunde inte ens sätta mig upp utan att behöva springa till toaletten. Så hela familjen låg i soffan och led tillsammans istället.

Vi har lyckats smitta ner halva släkten också. Både mamma,  Tessan och Johanna har vart dåliga sen vet jag inte hur det är med Tomas och Marie.

Tack Carro för att du ställde upp och åkte till Väserås åt min mamma och mig! Det var verkligen guld värt! Vi hade inte klarat det utan dig!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Herregud. Låter verkligen som om ni fått en riktig släng av vinterkräksjukan. Se till att ni åtminstonde dricker ordentligt!!!

Krya på er!

2009-02-24 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0