Trött trött trött

Jag är så djävulskt trött. Inte sådär trött så att det hjälper att sova några timmar extra, utan jag är trött ända in i märgen.

Elina har blivit ett litet monster sen hon började på dagis. Hon gör en massa hyss och så är hon på dåligt humör ständigt. Skrik, gap och pip hela tiden. Sen sover hon superdåligt på nätterna också. Som inatt höll hon mig vaken från halv 4 till halv 7. Sen ska man upp klockan 8. Och är man trött så är varken humöret eller tålamodet på topp.
En ända stor ond cirkel.

Det går dåligt i skolan också. Det är självklart mitt eget fel eftersom jag inte lagt tillräckligt med tid på det.
Men lite fel är faktiskt lärarens också, man kan inte säga att han ligger på topplistan på duktigast på att lära ut.

Robin kommer inte hem förens vid 6 på kvällen så jag får mycket mindre hjälp här hemma också. Förut kom han hem vid 4 tiden.

Imorgon är det fredag och sen ska jag jobba hela helgen. 8-17 på lördag och 12-22,30 på söndag.

Men något roligt är att mamma och jag ska gå på The Body Holly Musical i mars. Det ser jag verkligen fram emot! Det ska bli så roligt!

 Nu ska jag kolla lite på tv innan jag kryper ner i sängen. Robin nattar Elina ikväll - Underbart

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ah :p Den lille testar sina gränser... =) Gjorde Julia oxå när hon börja =) Det går över. Alla barn har sina dåliga dagar.

2009-02-09 @ 10:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0