Det ser inte ljust ut

Robin har också börjat spytt nu och får springa var och varannan minut till toaletten.
Elina hade inte spytt något sen 11 tiden idag men alldeles nyss spydde hon ner hela vardagsrummet.
Jag som trodde att hon inte skulle spy något mer, men så fort hon fick ner något i magen så kom det upp igen.
Nu vill hon dricka mjölk hela tiden men jag vet att det kommer upp snart igen och så roligt är det inte att torka upp det.
Men det är bra att hon dricker iallafall. Och hon är ju pigg och glad i övrigt.

Men nu hoppas jag verkligen att jag inte blir dålig. Jag har verkligen inte tid med det. För den här veckan är det meningen att jag ska plugga igen allting som jag har halkat efter med i skolan medans vi har uppehåll. Egentligen skulle jag ha vart ute på praktik. Och det är inte lite som jag ska plugga.

Så snälla låt mig hålla mig frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0