Barnrummet

Nu är barnrummet äntligen färdigt! Det enda som är kvar att göra är att ställa in möblerna och alla leksaker. Vilket nog kommer dröja lite eftersom Elina aldrig är på sitt rum :P Men lite leksaker ska jag ställa dit, måste bara inhandla lite smart förvarning.

Jag är iallafall supernöjd med resultatet. Det blev faktiskt himla bra och jag är riktigt stolt över att jag har gjort allt alldeles själv, förutom att borra upp lampan på väggen för det hjälpte Robin mig med.
Det har verkligen tagit lång tid (flera veckor) Men det är för att jag bara har kunnat gjort lite i taget pga att jag är en stor fet kossa :P Igår efter att ha gjort det sista så hade jag så ont att jag var tvungen att gå och lägga mig klockan 8 på kvällen sen kunde jag inte somna förens vid 11 tiden pga det gjorde så ont. Ingen alvedon hade vi hemma heller. Men nu är det iallafall klart!

Här kommer lite bilder.

I hörnet under solen ska Elinas säng stå sen.


Och i vänstra hörnet vid tigern ska spjälsängen stå


Skojiga djungeldjur




Dörren ska jag göra nått roligt åt sen också


Sett från dörröppningen


Busiga apan


Det finns snälla lejon också



Efter att solen blev uppmonterad här så gick jag och Elina ner och gjorde varsin smörgås till lunch, medans Robin la sig och sov middag. Vi tyckte att vi var värda varsin smörgås, och det var verkligen gott :)

Korvsmörgås, ketchup till Elina och senap till mig


Elina gluffsar för fullt


Och sköljer ner med mjölk



Kommentarer
Postat av: Linda

va fint elinas rum blev....Wilmer har oxå lite djungeltema i sitt rum...måste nog ta kort på det nu känner jag...

Jag e jätte nyfiken på vad det är för kön, vill på ett sett veta för vi har inga tjejnamn och undrar om man verkligen behöver lägga enr mera tid på att försöka hitta nåt namn....

så nyfiken om man får köpa massa rosa eller inte....

kram

2009-12-11 @ 14:54:12
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: Anna

Så fint ni gör!!!! O så söt tjejen är :-)

Men mackorna där... nu blev jag så hungrig att jag bara måste gå o käka nåt.

Ha det så bra!



/Anna (Annaomasse på FL)

2009-12-11 @ 15:30:40
URL: http://mrsannaeriksson.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Sjukt fint rum Linda. Tycker du ska känna dig stolt!

Tror du inte Elina vill vara mer på sitt rum om det finns leksaker där? :P

2009-12-11 @ 16:54:50
Postat av: Maria

så jäkla fint Linda!!!!! jag tror också på Eric , men det känns som allting kan hända ... hehe.

2009-12-11 @ 22:12:58
URL: http://miasen.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack allihopa :)



Mikaela - Hon vill ju vara och leka med sina leksaker där vi är. Men lite leksaker ska jag ställa dit så jag slipper ha allting i vardagsrummet.

2009-12-12 @ 17:50:59
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Nandi

Jätte fint!

Vilken otroligt söt dotter du har!

2009-12-12 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0