Underbara lördag

Idag är verkligen en bra dag! Solen skiner, alla är på bra humör och vi ska grilla ikväll!
Igår var också en mysig kväll. Robin och Tomas var ute så då passade jag och Elina på att ha en riktig myskväll. Vi åt vattenmelon och tittade på Vägen ut. Elina var hur snäll som helst så vi hade det riktigt mysigt.
Efter att filmen var slut så åkte jag och Elina iväg för att skjutsa Robin ner till centrum. Så jag satte Elina i bilen och pratade med henne hela tiden så att hon inte skulle somna. Till slut tröttnade hon nog på mitt prat för hon säger:
Mamma tyst bilen musik!
Haha så det var bara att hålla tyst och sätta på musiken :)

Elina har blivit stor och använder trosor här hemma nu också. Sen så springer hon iväg till toaletten alldeles själv och både kissar och bajsar. Hon är så duktig så.

Nu ska vi snart åka iväg och handla mat till att grilla. Jag ska grilla lax och göra en god romsås till, och så lite färskpotatis och sallad till det. Vad Robin ska grilla vet jag inte riktigt, men han och Tomas pratade om att köpa massa kött och olika korvar och sånt.

Hoppas ni alla får en lika underbar lördag som jag ska ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0