Grillat är väldigt gott

Jag var på arbetsintervjuv i fredags som ställföreträdande butikschef och det gick faktiskt himla bra. De hade valt ut mig och 2 andra som fick komma på intervjuv så bara det känns ju faktiskt jättebra.
Senast om en vecka får jag svar på om jag fick tjänsten eller inte. Jag tänker inte hoppas för mycket för chansen är stor att jag inte får det, men jag vill ha den. Även om det är dåligt betalt ibörjan och det är bara deltid.
Det finns stora chanser för att kunna bli butikschef en dag och det vore nått jag verkligen skulle vilja.

Helgen har också vart bra vi hade några vänner över i lördags och grillade. Synd bara att det var så kallt, man blev lite lurad när man tittade ut - det såg ju så varmt ut.
I söndags grillade vi också och idag ska vi grilla me. Jag älskar att kunna grilla, maten blir så himla god.
Nu sitter jag och väntar på att Tessan och Marko ska komma. Sen ska jag åka ner och hämta mamma och Johanna.
Robin vet inte att det är nån som kommer så han kommer bli överraskad när han kommer hem från jobbet ;)

Idag är det också 1år sedan vi döpte Elina så dagen till ära fick hon en chokladboll som hon glatt smaskade i sig.
Tiden går så fort

Ante fixar elden


Elina lagar också mat


Katta myser i soffan


Männen vid elden


Vi skulle försöka få Johan att inte blunda på alla kort


och det här var det bästa vi fick till ;)


Ante och Cindy


Katta posar


Elina satte på sig tröjan som en klänning och blev jättesur när det inte gick so hon ville

Kommentarer
Postat av: Carran

satan snygg Ante va då! varför har inte enköping såna snygga killar?

2009-04-20 @ 18:36:24
Postat av: carran

satan snygg Ante va då! varför har inte enköping såna snygga killar?

2009-04-20 @ 18:37:02
URL: http://carran1.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha...man ser verkligen hur frustrerad hon är. Sötnosen!



Vad är det för butik?

Lovar att hålla en tumme för dig!! ;)

När får du svar på det?

2009-04-20 @ 18:38:34
URL: http://Http://mikaaaelaa.blogg.se
Postat av: Linda

Carro - Vad rolig du är ;)



Mikaela - Det är på lidl här i Bålsta. Jag får reda på det senast nästa måndag men jag håller tumarna för att de ska höra av sig snart, så man slipper dra ut på det.

2009-04-20 @ 21:57:16
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Hejsan!



Jag och några till har en ide, syftet att stötta Victors mamma och pappa Sofie o Peter. Vi hoppas du och alla andra som läser hör av er. Maila och tala om ifall ni vill vara med så berättar vi mer. Det gör du till mig på den här adressen: [email protected]



Hoppas vi hörs för det är bråttom!



Mvh En medmänniska

2009-04-21 @ 12:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0