Nu skriver jag

I lördags var ju jag och Katta på RAW inne i stockholm och såg bl.a Magnus Betnér. Det var underbart skoj att få komma ut och gå på något sådans. Jag hade trott att Magnus skulle vara den bästa, men det var han faktiskt inte. Det var nästan tvärtom. Men Iallfall så hade vi roligt :)
Det ända som var dåligt med hela kvällen hände efter att showen var klar. Vi kom ut strax efter kl 1 och gick till parkeringshuset för att hämta ut bilen. Men tji fick vi, man kunde inte hämta ut bilen efter kl 24.00
Så där stod vi som några fån och såg dumma ut.

Tillslut kom det en massa andra som också ville få ut sina bilar så vi ringde parkeringshuset och fick veta att det kostade 500kr att få ut bilen. Inte var det per gång som det kostade heller utan per bil!
Vi var ju tvungna att få ut bilen annars hade vi fått vänta till klockan 6 på morgonen och det hade vi ingen större lust med.
Så själva parkeringen kostade oss med en själva föreställningen.

Igår var det sista dagen som Lidl skulle ha hört av sig också, men de ringde aldrig. Så jag har gått runt och vart allmännt irriterad över att de inte har ring. Jag tycker att de kan ringa och säga att man inte fått jobbet om de har sagt att de ska ringa.
Men så ringde de idag! Så jag ska dit och provjobba på måndag klockan 13.30
Himla spännande måste jag säga. Men jag är himla kluven, jag vill verkligen tacka ja till jobbet - men det är bara halvtid. 
Och om vi ska få lånet för huset så måste jag ha fast jobb och heltid. Så jag vet inte hur jag ska göra. 
Vi får se hur det blir, jag ska iallafall dit och provjobba och se hur det känns.

Spännande spännande


Kommentarer
Postat av: Christina

Men vad kul vännen! GRATTIS!!! Men jag förstår att du är kluven! Jobbigt....Men å andra sidan, se det så här, det FINNS andra jobb. Andra heltidsjobb. Å som du skriver, för att få lånet, så måste du ha ett heltidsjobb.



Puss puss

2009-04-29 @ 07:47:31
URL: http://plaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0