Vad gör man på en söndagskväll?

Klockan är snart halv 10 och jag är supertrött. Hur roligt är det egentligen att vilja sova tidigt varenda kväll?
Egentligen borde jag ordna min muntliga redovisning som jag ska göra imorgon, men jag orkar inte. Känner att jag inte alls har lust med det.

Elina har blivit förskyld också. Hon vaknade i lördags med världens snuva. Så hon har varit extra pipig och sovit extra dåligt hela helgen, såklart eftersom hon knappt kunnat andas. Det kan inte vara lätt att vara liten och dålig.
Att inte kunna snyta sig eller tala om vad som är jobbigt. Stackars min sköna böna.
Så i lördags åkte vi till barkarby och köpte en varm skön jacka och en mössa åt henne. Det behövs verkligen nu när det har blivit så jäkla kallt.

Annars har jag inte gjort så mycket i helgen. Idag var vi i Enköping och så har jag mamma Marie och Tessan vart ute i skogen och plockat svamp. Lite kantareller och 2st Karl Johan hittade jag. Så det var inte mycket.
Men jag rensade Karl Johan svampen och stekte med lite lök nu på kvällen och Elina älskade det :D


Nej sängen snart så man orkar upp till skolan imorgon.

Här bor vi, sett bakifrån


Snorig Elina i nya jackan och mössan


Älskade unge, verkligen finast helt enkelt


Kommentarer
Postat av: Katta

Vad söt lillfisen var i nya jackan och mössan. :)

2008-09-14 @ 22:55:34
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Naaaw lilla sötnosen. snoret rinner på alla kids i dessa tider till & från... jobbigt för dom små liven men det gynnar dom i längden när deras imunförvar växer sig starkt... aww måste komma & hälsa på er snart i nya huset!!! kram

2008-09-15 @ 17:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0