Sjuklingar

Elina har smittat Robin och mig. Det började imorgon med att Robin kände sig dålig och imorse när han vaknade hade han feber och är allmänt risig. Dessutom blir han som ett barn när han är sjuk och det är såå synd om honom.
Sen nu ikväll så börjar jag känna hur jag också börjar bli dålig.
Jag har inte tid att vara sjuk! Att vara hemma från skolan skulle innebära en mindre katastrof! Förstå hur mycket man skulle missa och så ska man hinna komma ikapp också *suck*
Jag hoppas verkligen på att jag inte blir sjuk - jag vill inte!


Kommentarer
Postat av: Frida

Kan yang morgon och kväll kan göra underverk... Vi pepprar Stefan med det nu då både jag och Mackan är dåliga...

Postat av: Linda

Oh tack för tipset! det ska jag genast prova på!

2008-09-16 @ 13:58:56
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Sara

Krya på er och jag instämmer Kan yang e kanon!

2008-09-16 @ 18:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0