Kräftskiva

Jag längtar verkligen till helgen, tyvärr är det bara måndag än så länge men jag hoppas på att veckan går fort.
Katta och Christine som har flyttat till Skövde för att plugga kommer nämligen upp! Så det ska vi fira genom att ha kräftskiva! Jag ser verkligen fram emot det!
Jag funderar på om jag ska fråga mamma om Elina kan sova hos henne då. Isåfall blir det första gången som Elina kommer att sova borta. Jag tror att det skulle gå jättebra men vi får se hur det blir.

Supergoda kräftor med fint sällskap, det kommer bli underbart.


Kommentarer
Postat av: Katta

Kommer bli så otroligt gott med kräftor!!

Och alldeles underbart att få träffa dig!!

2008-09-22 @ 19:34:26
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

jag hoppas ni får roligt.

2008-09-22 @ 21:20:19
Postat av: Linda

Så tråkigt att du inte är hemma i helgen! Varför är det alltid så att först händer det ingenting men sen kommer allting i en klump så missar man varandra :(

2008-09-23 @ 08:37:36
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0