Internetlös

Det är mycket man ska hinna med om man heter Linda nu för tiden.
Nu är iallafall flytten avklarad, även om allt är långtifrån på plats så är alla grejjer iallafall flyttade och gamla lägenheten är avstädad. Nu gäller det bara att organisera upp allting och köpa en massa saker för att fylla upp alla rummen,
Vi har tex inga gardiner, lampor eller mattor. Basgrejer som vi faktiskt måste ha, ganska snart också.
Men jag stormtrivs iallafall, även om det är ganska läskigt efter mörkrets inbrott men det går väl över hoppas jag.
Elina älskar det också! Stora ytor som hon springer runt på och altanen är en stor favorit!
We love it

Skolan knallar på också. Högt tempo såklart och det är mycket som ska hinnas med. Jag skrev iallafall första provet på datakörkortet och jag fick mvg, det känns så himla bra! Nu ska jag verkligen satsa på att få mvg i de andra proven så att jag får det i hela kursen. Mina klasskamrater är allihopa genomtrevliga och jag trivs jättebra.
Det är faktiskt skönt att få komma hemifrån och göra någonting helt annat än att bara vara mamma. På skolan får jag vara Linda och vara vuxen - det känns bra!

Den här veckan är det fullt upp som vanligt och i helgen ska Robin ner till Örebra till Tomas för att festa. Så jag och Elina ska vara ensamma hemma i huset. Det om något känns läskigt. Så jag får se om jag kanske bjuder hem mamma eller nått ;)

Jag har inget internet ännu och vi kommer inte få det på ytterligare 2 veckor så jag kan tyvärr inte uppdatera bloggen så som jag brukar, men det känns som om jag iallafall inte är ensam om det *pik*

Nej nu ska jag fortsätta läsa lite företagsekonomi innan jag ska ha studieteknik.

Ta hand om er allihopa


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis till flytten och Mvgt och allt. Underbart linda att du får ditt liv lite mer som du vill. Med ett hus och utbildning och allt. Även om det är tufft så kommer det säkerligen vara värt det sen i slutet iaf :D

2008-09-02 @ 16:43:29
Postat av: Maria

wieeho!! där ser du , du är bäst helt enkelt och du grejer tamejfan vadsomhelst!!! puss&kram

2008-09-02 @ 17:34:02
URL: http://miasen.blogg.se/
Postat av: Katta

Jag känner mig lite utpekad... Men det är inte mitt fel! Jag skyller på skolan och faddrarna! leer

2008-09-02 @ 22:51:19
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0