Genomtrött

Jag är verkligen supertrött, ni vet sån där trötthet som gör att man mår illa och allt man vill är att sova.
Nu har jag iallafall vart ute med hundarna på sista vändan och nu väntar jag bara på att de ska äta upp sin mat så att jag kan gå och lägga mig.
Jag tänker inte gå till skolan imorgon, jag känner att jag inte orkar och då är det ju menlöst att gå dit när man ändå inte har energin till att prestera något. Jag har iallafall bara data så det gör ingenting.
Så man skulle kunna säga att jag är ledig imorgon. Jag skulle verkligen behöva en sovmorgon och få sova ut men det går ju inte med Elina hon är som en liten väckarklocka och vaknar alltid tidigt.
Men jag hoppas på att jag ska kunna sova middag samtidigt som henne, det skulle vara skönt.

Som mamma är sömn ofta en välbehövlig vara som det alltid är brist på. Jag kommer ihåg tiden innan jag fick barn.
Jag kunde sova middag om jag var trött efter jobbet, långa sovmornar på helgerna och fick sova ostört på nätterna.
Vilken skillnad mot nu egentligen, nu kan jag inte göra som jag själv vill längre. Fast att hon är så liten så har hon så mycket makt, min lilla fisunge :P

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min underbara bebis och sova.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, förlåt. Det är bara att alla jag känner har som största önskan att få sova... Vad gör ni för att bli så trötta?

2008-10-16 @ 12:22:25
URL: http://porrfrugans.blogspot.com
Postat av: Linda

Hehe jag antar att vi inte sover helt enkelt. Skulle jag inte bli väckt 100gånger per natt skulle jag nog inte vara så trött.

Sen så är det ju såå skönt att sova också :D

2008-10-16 @ 13:54:22
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0