Vi kan busa vi kan leka

Elina fick en liten knäpp efter lunchen och sprang runt här hemma och spelade pajas. Hon var så söt så jag måste bjuda er på några kort också :D

Här kryper mamma på alla fyra för att fånga mig


Mamma tar kort precis när jag ska springa åt sidan


En liten paus för att pilla på tänderna som kanske kommer upp när som helst. Än så länge har jag fortfarande bara 2 tänder :D


Mamma kom och ta mig om du kan :P


Hon är så underbar min lilla tjej. Bjuder till skratt och stoj hela tiden

Jag har inte hunnit ta kort på hur det blev här hemma ännu. Men kort på tavlan har jag iallafall

Kommentarer
Postat av: Maria

hon 'r grymt söt!! :D

va fin tavlan var ...skit fin!!

kram

2008-11-04 @ 16:52:36
Postat av: Katta

Världens sötaste busunge!!

2008-11-05 @ 17:13:24
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0