Spelkväll

Igårkväll hade vi spelkväll hemma hos oss med Katta, Ante, Jocke, Johan och Julia. Vi började med att spela TP Disney men vi kunde inga frågor alls där så vi avancerade till ett vanligt TP istället.
Men inte gick det någo bättre för det inte, man kände sig ganska dum när ingen kunde nått egentligen. Men tillhör det verkligen allmänbildningen att veta vad X presidentens sekreterare heter? Hm jag vet inte ja.
Jag fick en fråga vad en Predator var. Och min hjärna kopplade genast ihop det med filmen Aliens vs Predator så jag gasplade ur mig: det är en Alien!
Men herregud jag VET ju vad en Predator är men jag kan väl inte hjälpa att jag ibland tänker innan jag pratar?

Efter att de hade gått vid 11 tiden så nattade jag Elina, vilket gick på bara några minuter hon var supertrött. Sen efter det mös jag och Robin tillsammans i soffan och kollade på film fram till klockan 2 då jag gick och la mig.


Idag är vi bjudna på adventsfika hos Elinas farmor så vi ska snart åka dit. Mysigt tycker jag
Efter det kommer Katta och hämtar upp mig för våran date. Vi ska till Kista, äte lite och se på Madagaskar 2 på bio. Efter det är det meningen att vi ska gå och titta lite i affärer. Så mysigt att ha Katta hemma för ett par dagar. Jag saknar verkligen henne när hon är "där borta" och pluggar.

Man får njuta av tiden som den är här och nu och inte tänka så mycket på hur det blir sen.

Alla sitter samlade


Ante och Julia (och mina fina julgardiner)


Såhär roligt är det att spela TP


Punkar Elina med Julias telefon


Stora o små har kul tillsammans

Kommentarer
Postat av: Maria

kul ni verkar ha .....

2008-11-30 @ 14:37:07
Postat av: Katta

Vilket snyggt kort på mig... eller inte!

2008-11-30 @ 22:55:16
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0