Skitmigrän

Det blev inge öppna förskolan idag. Istället vaknade jag med en underbar migrän :/
Jag ska väl egentligen inte klaga för jag har bara haft migrän 3 gånger sen Elina föddes, om jag kommer ihåg rätt.
Det är ju ingenting jämfört med hur ofta jag fick det förut.
Men när jag lås i sängen och det kändes som om huvudet skulle spricka så tyckte jag väldigt synd om mig själv.

Jag hatar migrän, man blir helt handlingsförlamad och kan inte göra någonting. Inte några tabletter som hjälper, inte ens de starkaste. Undrar när de ska komma på en medicin som faktiskt tar bort smärtan?

Att ha migrän är värre än att föda barn!


Kommentarer
Postat av: Maria

åh stackare!! är jävligt glad att jag inte har råkat ut för migrän peppar peppar ta i trä

2008-11-27 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0