Linda aka Ödlan

Idag var vi bjudna på Theas dop, Johan och Ninas barn. Det var i Håtunakyrkan som det höll till, mycket mysig kyrka måste jag säga. Allt var jättefint och efteråt bjöds det på gott fika :)  Så den här söndagen har vart bra faktiskt,
Annars har det inte hänt så mycket i helgen, mest tagit det lugnt faktiskt.

Sen ikväll, alldeles nyss faktiskt, så bad Robin mig att skriva från min msn ttill Johan för att kolla när de ska spela.
Nåväl efter att ha skrivit några rader så skriver johan till mig (som han trodde var Robin)

Johan säger:

som fan varför sitter du på ödlas msn

ödlas msn?!

Så nu har man blivit Ödlan bland alla, visst är det vackert?

Så nu måste vi kommer på ett riktigt bra namn åt Johan, kom igen alla vad ska han heta?



Nått vackrare än ödlan måste det ju finnas


Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHAHAHHAHA! Ödlan och Katten! Great! Vi kan ju snart öppna en egen djurpark =P

2008-11-17 @ 08:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0