Ja jag kanske har ett beroende?

Jag älskar att köpa kläder till Elina och speciellt på rea! Så när jag insåg att Lindex hade rea dröjde det inte länge förens jag hittade massor som jag tyckte att hon behövde
Sen om Robin tycker att det är helt onödigt, eftersom hennes garderob redan är proppfull, är en annan femma ;)

Nya fina pyjamasar


Fina nya tröjor, 2 kortärmade, 4 långärmade


Byxan i mitten är köpt på HM och inte Lindex


Överst är tjocktröjor


Fyndande också den här fina badrocken


Så nu måste jag verkligen rensa ut hennes garderob, igen! Det är det tråkigaste med att köpa nytt, att man måste rensa ut det gamla också.
Men det är bra det också, då har jag massor att ge till Viktoria också. Om de vill ha det vill säga.

Idag ska jag Elina och mamma gå ut och äta på nya thairestaurangen här i Bålsta. Egentligen är det inte bara en thairestaurang men ändå. Ska bli mysigt iallafall :D

Sen måste jag uppmana alla ännu en gång att skriva lite namnförslag i mitt förra blogginlägg, det uppskattas! Och tack till er som redan har skrivit!


Kommentarer
Postat av: Katta

Jag vill också köpa en massa bebiskläder!!

Dom är jättefina! Reor är det bästa som finns.

2008-11-06 @ 15:37:06
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

gud va fin den nya designen blev :D

är det Mikaelas underverk??

Tack föresten.

2008-11-06 @ 21:42:22
Postat av: sara

Skit snygg bloggen blev. Jätte juste!!

2008-11-07 @ 12:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0