Föräldrafika

Idag hade jag bjudit in alla från min föräldragrupp på fika hos oss. De allra flesta kunde komma och det var jättekul att se hur mycket alla barnen hade vuxit och hur de ser ut nu.
Elina tyckte att det var lite konstigt att det kom så många barn hem till oss men hon hämtade sig ganska fort.
Men det märks att hon inte är så van vid att träff andra i sin ålder. Hon blir ganska blyg och försiktig när det kommer många. Men det går nog över sen när hon börjar på dagis :D

Trevligt var det iallafall att alla kom. Nu ska jag laga mat till Elina för jag tror att hon är jättehungrig. Hon går runt och piper och pekar upp mot diskbänken, min lilla snutt. Spagetti och köttfärsås med garlicsalsa blir det idag, så vi får se hur det smakar.

Men först lite bilder från träffen

Några av alla


Elina spanar in Wilmer


På den här bilden ser man lite av vårt vardagsrum iallafall


Barn i full rulle


Linda och Wilmer

Kommentarer
Postat av: Katta

Ni ser ut att ha haft en trevlig eftermiddag :)

Sen när har ni ett akvarium??

2008-11-02 @ 18:43:37
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

akvariumet är inte vårt, vi passar det bara åt tessan och marie...

2008-11-02 @ 21:14:35
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0