Farsdag

Denna gråtrista söndag har vi inte gjort nått speciellt alls. Jag, Elina och Scamp tog en promenad tidigare idag så att Elina kunde sova i vagnen och det  var också allt vi har gjort. Lekt lite och städat har vi också hunnit med.

Men nu ska jag snart börja med middagen. Eftersom det är farsdag idag ska vi äta oxfilé med potatisgratäng och smörfrästa kantareller. Mamma kommer över på middag också så det ska bli trevligt.
Sen ikväll vill jag gärna se filmen som går klockan 9 på 4:an. Hemma bäst heter den, och den verkar riktigt rolig.
Så antingen kollar jag på den själv eller så håller Robin mig sällskap, vi får se.

Nej nu måste jag börja med att skala potatisen om jag ska hinna klart med allt.
Hoppas ni alla har en trevlig farsdag

Kommentarer
Postat av: Isabel

kikade oxå filmen.. rolig faktiskt =)

2008-11-09 @ 23:19:20
Postat av: Maria

kollade du på filmen ? den var bra.

2008-11-10 @ 19:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0