En ny data

Min bärbara data har krånglat under en lång tid och idag fick jag nog! Robin har velat köpa en ny data till mig länge så jag sa till honom att nu vill jag ha en data som fungerar.
Så vi åkte iväg och köpte en ny bärbar data till mig och jag är jättenöjd! Äntligen en data som inte kommer lägga av när som helst, eller som några av tagenterna sitter löst på, underbart!

Robin hjälpte mig såklart då jag inte är så insatt i datavärlden. Allt jag hade som krav var att det skulle vara windows vista som operativsystem och att den skulle ha bra med minne.

Så det blev en sån här



En cool sak är att den har spillskyddat tagenbord vilket kan vara bra med tanke på Elina.
Jag är så glad över min nya fina data :D Något som också är bra är att jag har officepaketet gratis i 60 dagar, en slags provapå grej. Det innebär ju att jag kan sitta hemma och göra en massa läxa i Excell, det är toppen!
Sen fick jag med 3års virusskydd vilket inte är helt fel.

Så nu sitter jag här och dricker juice och pillar lite innan jag ska gå och lägga mig. Elina är sjuk med feber och hosta så det lär ju inte bli så mycket sova inatt heller. Min stackars lilla sjukling



Kommentarer
Postat av: Katta

Hur kan du missa att berätta det för mig?! Jag som precis har pratat med dig på msn. Riktigt dåligt Linda... Riktigt dåligt!

Nu kanske jag kommer överväga Anton som namn på min som iallafall... djävulshornen växer fram

2008-11-08 @ 23:39:19
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha men jag var ju som en zombie igår kväll, jag skyller på tröttheten ;)

Så skickade du ju så trevliga bilder och allt ju :D

2008-11-09 @ 09:02:13
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Isabel

Söt du är Linda.... dator heter det ;-)

2008-11-09 @ 23:17:40
Postat av: Anonym

Haha jag vet, jag såg att jag skrev data, men jag orkade inte ändra det :P

2008-11-10 @ 11:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0