Tack tjejer

Jag hade jätteroligt igår kväll! Skrattade hur mycket som helst och allt är Christines och Carrans förtjänst :D

Vi 3 åkte in till Kista för att äta middag och gå på bio. När vi kom dit vid 6 tiden så gick vi först och kollade vilken film vi skulle se, det fanns inte så mycket utbud men vi bestämde oss för att se Dumpad.
När vi skulle betala av killen i kassan så frågade jag lite sött att vi ville ha rabatt, men han höll inte med mig ;) Nehe men på popcornen kan vi väl få rabatt iallafall - men nej inte det heller.

Med biljetterna i fickan gick vi ner och skulle ordna lite mat i magen. Jag tyckte så synd om carro, alla matdofter fick henne att vilja kräkas så hon fick gå runt med en hundbajspåse i högsta hugg. Som tur är behövde hon aldrig använda den.
Jag vet verkligen hur det känns, men det kommer gå över snart!

Efter maten gick vi ut för lite frisk luft. Vi satt där och pratade och så ser vi hur "biokillen" som sålt oss biljetterna till filmen går ut med sin hund på rasten. En jättefin staffe som hete Zita, så det blev att han stod med oss ett bra tag och pratade om hans hund. Sen när han skulle gå sa jag på skämt "hejdå Zita vi kommer till husse sen och får lite rabatt på popcornen" Ja självklart svarar killen, kommer ni ska jag ordna rabatt :D

Sen ville Christine in på Gina Tricot och kolla lite. Jag såg direkt en assnygg grön klänning som skulle passa henne perfekt, men hon tvekade lite. Men jag lyckades övertala henne att prova den. Och den satt hur bra som helst och hon var skitsnygg i den. Så det slutade med att hon köpte den.

Sen gick vi till bion och köpte popcorn och dricka, väldigt billigt blev det med våran speciella rabatt :D

Under filmen skrattade vi hur mycket som helst. Filmen i sig var nog inte så bra, men att jag såg den med Christine och Carro gjorde att vi hade jätteroligt.

Vi 3 måste träffas oftare! Det händer allt för sällan. Iallafall var det en toppenkväll, tack tjejer för att ni förgyller min vardag!


Kommentarer
Postat av: Maria

oh, Tack ... hahaha.
jag vill också gå på bio .. oh ja va kul.

2008-05-31 @ 16:27:13
Postat av: christine

Ja det var en riktigt rolig kväll! Det bara måste vi göra om snart. Nästa vecka? =P Pöss

2008-06-03 @ 14:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0