Onsdagen den 14 maj

Igår började jag må lite konstigt, och det hänger i sig än idag. Jag vet inte om det är för att jag är så brutalt trött eller om det är något annat som är på gång. Jag hoppas på det första iallafall.

Jag har drömt så konstiga drömmar inatt bla om en gammal kompis och att vi var i hennes egna lilla hus och jag skulle sova över där, men det visade sig att det spökade. Mm vaknade med ett ryck och hade lite svårt för att somna om. Sen vaknade Elina som vanligt vid 6 tiden. Då är det bara att stiga upp och söva om henne, sen hinner jag inte somna om förens hon vaknar vid 7 igen och vill gå upp.
Åh vad jag längtar tillbaka till det när hon sov till halv 10 på morgonen, det var tider de!

Idag är sista ansökningsdagen till lägenheten också. Jag hoppas verkligen att vi får den. Jag vill verkligen dit, det skulle vara det perfekta! Jag vet att chansen inte är så stor och jag vet att jag kommer bli grymt besviken om vi inte får den. Jag måste börja lyssna på Robin och inte få för stora förhoppningar.
Men i mina tankar tänker jag redan på hur man skulle kunna renovera det. Mm ah inte bra, men vi lär ju märka dom närmaste dagarna.

Elina kryper om kring och säger Mmammaa hela tiden. Jag är osäker på om hon verkligen säger mamma eller om hon bara jollrar. Fast igår när Robin skulle ta henne och jag gick in i sovrummet kröp hon efter mig och sa Mmmaaammmaa mmaammmaa. Så undrar om hon inte säger mamma trots allt?
Nu vet hon också vad lampa, pappa och mamma är, och så lyssnar hon ju såklart på sitt eget namn.
Så gulligt att när man frågar: Vart är lampan? och så kollar hon upp i taket <3

Nu ska jag snart ge Elina frukost ,sen ska jag dammsuga och efter det ska vi bada tillsammans.
intressant värre...

Kommentarer
Postat av: Maria

det är så himla söt när man ser att du förstår vad man menar .. man blir så stolt =)

2008-05-14 @ 10:19:41
Postat av: Maria

* dom .. ska det ju såklart vara inte du... hehe

2008-05-14 @ 10:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0