Ikea och tvättstugan

Att tvätta är verkligen inte roligt. Jag har tid klockan 2 och fast att det inte alls är mkt så vill jag verkligen inte ändå. Egentligen är det inte själva tvättandet som är tråkigast, det är att hänga upp det sen där det ska vara som är så himla trist. Ännu värre blir det ju också av att det är kaos i vår klädkammare. Både jag och Robin har massa kläder som vi inte använder som ligger precis överallt. Så nån dag här ska jag ta och rensa ut allt som inte används och slänga! Vi kommer få så mkt mer plats och det kommer inte bli lika rörigt. Nu gäller det bara att ta tag i det också.

Sen direkt efter att Robin kommer hem från jobbet ska vi åka till Ikea och titta på något att ha våran nya tv på.
Jag vill ju ha en sån som man hänger upp på väggen utan ben men vi har kommit på att det är omöjligt eftersom väggen bara är en gipsskiva. Det är verkligen supertrist och jag blev verkligen besviken, men nu är det som det är.
Jag hoppas på att hitta något rikigt snyggt.
Sen måste vi in på babyland och köpa ett parasoll till Elinas vagn. Kanske går in på Mio också, det är så sjukt snygga grejer där men alldeles för dyrt. Men man kan alltid kolla och få inspiration.

I helgen ska jag Robin och Elina åka iväg tillsammans och grilla. Som ni säkert vet ska det bli jättefint väder så det kommer säkert bli jättemysigt. Få åka iväg bara vår familj och mysa. Sen är det tivoli här i helgen så det ska vi också gå på. Första gången Elina får se något sånt :D

Nej nu kallar tvättstugan på mig. Usch finns det någon som egentligen tycker att det är kul att tvätta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0