Idag är en bra dag

Ja precis så är det. Solen skiner och jag har fått sova ända till klockan halv 10 imorse. Johanna var så snäll att ta Elina på morgonen så jag skulle få sova. Så nu är jag verkligen helt utvilad.
Så nu har jag alldeles nyss städat bort allting som stod kvar från gårkvällens mys och nu sitter jag framför datan en stund och njuter. Johanna tog ut Elina på en promenad så jag är ensam hemma. Man uppskattar verkligen lugnet som blir när man är själv, det känns nästan lite magiskt.

Men snart ska jag börja och förbereda för ikväll. Först måste jag baka en efterrätt och sen städa ordentligt, och sortera tvätten sen igår - det är verkligen det tråkigaste som finns.

För ikväll kommer Christine och Ante hit på middag. Sen ska vi gå över till Katta och ha roligt :)
Johanna ska sitta barnvakt åt Elina efter att jag ha nattat henne. Men hon har ju börjat med att vakna flera gånger per natt och gallskrika och vägra somna om, så jag är orolig! Men blir det för mycket för Johanna är det bara att hon ringer så får vi komma hem, värre än så är det inte.
Jag funderar lite på att följa med ut på Rickards om det skulle bli så att det går dit. Jag har inte varit ute på krogen på ett halvår så det skulle vara riktigt kul. Hmm ah vi får se hur det blir.

Imorgon är det mors dag. Min allra första morsdag. Det ska bli hur mysigt som helst! Jag har beställt frukost på sängen (ja det skulle vara mysigare om Robin kom på det själv, men det gör han inte) och sen hoppas jag på att få mysa lite extra med både gubbe och unge :D

Nej nu ska jag surfa en stund till och njuta av lugnet. Sen måste jag börja fixa med allting så jag inte är ute i allra sista minuten som alltid.

Ett par sommar bilder på Elina
image262

image263

Just can´t help being so cute
image265

Kommentarer
Postat av: christine

haha. Vi får ta middagen en annan dag gums.. =)
Grymt kul att du hängde med till Rickards! Du e bäst snuttan! Pussss

2008-05-26 @ 12:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0