Första dagen i mitt nya liv

Denna torsdagen ska bli den första dagen i mitt nya liv. Jag är så otroligt peppad och det ska bli så roligt! Nu vill jag bara att allt ska börja rulla igång så det händer något. Så typiskt mig, vill att det ska hända nu och inte sen.
Jag känner mig glad och full av energi över att jag tagit beslutet. Nu jäklar :D





I måndags ringde Christina och ville att jag skulle komma över till henne och Linus. Så jag packade in Elina i bilen och körde mot Haninge. Jag hittade faktiskt fram utan att köra fel någonstans, lite imponerande.
Väldigt trevligt att träffa dom, det händer alldeles för sällan. Jag tycker verkligen att det är trist att vi bor så långt ifrån varandra. Iallafall så ska Christina och Linus komma över till oss nån dag och kanske sova över. det skulle vara riktigt skoj. Sitta uppe hela natten och snacka.

Annars har det väl inte hänt så mycket mer i veckan. Marie var här i tisdags så då lunchade vi ute och fixade med lite saker, men annars har det vart lungt.

Imorgon ska jag träffa Carro och Christine. Vi 3 har inte träffats på evigheter, så det ser jag verkligen fram emot. Det var tal om att äta ute eller bio, hur som helst ska de bli skoj iallafall.

Sen på lördagen ska hela familjen åka till Strängnäs och fira Lars som fyller 40år. Först äta middag och sen lite party. Det ska också bli riktigt roligt! Jag hoppas att alla syskonen kommer, det händer ju inte allt för ofta.
Men jag har problem med vad jag ska köpa till Lars som fyller år, om det är någon som har nått bra tips så tas det tacksamt emot. Det får inte kosta mer än ett par hundralappar heller.

Nu ska jag snart skruva ner spjälsängen och ta in den i Elinas rum, den står nu i klädkammaren där det är mörkt så Elina kan sova. Men nu ska vi skruva upp en heltäckande rullgardin så Elina kan sova i sitt rum igen.
Det kommer bli så skönt att få tillbaka klädkammaren, just nu är det kaos där inne.
Ja det är väl bara att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: Maria

vad har u beslutat ..nyfikis , fan jag föröskte nå dig idag men förgäves din lilla tacka .. hehe . Puss på min fårskalle .. gu så snäll jag är .

2008-05-29 @ 14:30:36
Postat av: Isabel

oj oj...nu blir jag nyfniken! =)

2008-05-30 @ 09:15:06
URL: http://robinsystersworld.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jag kan tyvärr inte avslöja vad det är nu, men kanske sen.

2008-05-31 @ 09:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0