Bakat

Nu har jag precis bakat två kladdkakor, en med mintsmak och en med dumlesmak. Så snart ska jag åka iväg med Elina till Carran och hälsa på. Jag måste ju se hennes nya lägenhet så jag vet vart hon bor någonstans :)
Sen efter det ska jag möta upp mamma i Enköping och åka till Strängnäs och hälsa på Kicki med familj. Därav mitt bakande, de ska bjuda på mat så då tänkte jag att jag åtminstonde bjuda på någon god efterrätt.

Elina var föresten helt omöjlig att natta igår kväll. I vanliga fall så somnar hon sött vid halv 9 tiden utan några större protester men igår var hon som besatt. Gallskrek och vägrade somna. Jättejobbigt att höra henne skrika som besatt med tårarna sprutandes. Men sen vid strax efter 11 tiden på kvällen somnade hon äntligen.
Då hoppades jag ju på att hon skulle sova lite extra på morgonen istället, men nej då kl 7 vaknade hon som vanligt. Hon är som en liten klocka som håller tiderna så exakt.
Nu är hon däremot supertrött men hon ska få sova i bilen till enköping. Jag ska dra ner på sovandet på dagtid så kanske hon sover bättre sen på kvällen.

Nej nu ska jag föna håret och klä på oss så vi kommer iväg nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0