Vårt sovrum

Nu är vi äntligen klara med tapetseringen av vårt sovrum. Det tog en jäkla tid och var grymt krångligt och jobbigt men det var det helt klart värt. Jag är supernöjd. Älskar det faktiskt, även om det är ganska tomt just nu. Men jag ska köpa lite snygga inredningssaker så kommer det bli toppen.
Både jag och mamma har ont i exakt hela kroppen. Så trötta efter att ha slitet dag ut och dag in.
Jag skulle aldrig ha klarat det utan min kära mor. Hon är den bästa mamman man kan tänka sig. Hon ställer alltid upp när man behöver det. Sån underbar mor som hon är vill jag bli. Hon är verkligen mitt föredöme.
Jag och mamma storstädade dessutom hela lägenheten så nu är det rent och fräsht.
u är det bara håbohus kvar som ska tapetsera hallen och vardagsrummet, och slipa golvet i vardagsrummet. Sen är allting klart, eller nja egentligen inte. Vill måla om i köket också, och köpa kakeldekoration så det blir mörkt kakel. Men det får bli en senare fråga - nu orkar jag inge mer på ett tag!

Vårt sovrum före

Gröna tapeter - tråkiga!
image109

image110

Efter

Står framför sängen
image111

Fotat från dörröppningen. Under den svarta tavlan i hörnet ska jag ställa en stor mörk golvvas med något grönt i.
image112

Tycker att tavlorna passas bra mot fondväggen
image113

På den här grå väggen som man ser lite av här ska jag sätta upp svart/vita kort i svartblanka ramar.
image114

Kalt utan gardiner men jag ska köpa några snygga som passar in snart. Måste bara hitta några perfekta först
image115

Vad tycker ni? Något jag kan tillföra eller ändra?

Kommentarer
Postat av: Katta

Jättefin fondvägg! Ni får det bara finare och finare.
Något jag tror skulle passa in är ett svart/grått överkast som finns på IKEA. Ett förslag bara...

Har du tid över för mig någon dag snart? Var ett tag sen nu...
Kram

2008-03-19 @ 23:04:15
URL: http://kaattaaa.blogg.se
Postat av: Linda N

jätte snyggt det blev....helt underbar tapet!!

2008-03-20 @ 09:28:33
URL: http://lindiz1983.blogg.se
Postat av: Frida

Fan vad händig du är! Både Elinas och ert rum är kalasfint! Åh, nu vill jag oxå göra om... Du smittar av dig Haha...

2008-03-20 @ 10:05:49
URL: http://fridolinasverklighet.blogspot.com
Postat av: Christina

Fondväggen för mig var lite rörig med alla blommor. Men färgen på dom andra väggarna var snygg.

Ett tips, se bara till att det inte blir FÖR mörkt. Ta gärna in någon färgklick. Om det så bara är typ tre st finkuddar på sängen då du har bäddat som har någon annan färg är mörk. Det är tips.

Hoppas vi ses snart...snart kanske jag har jobb också...så nu får vi passa på att hitta en tid som passar oss båda. För när jag får ett jobb så vet jag att vi inte kommer ses på riktigt länge..vet ju bara hur det har varit och faktiskt är fortfarande. Skit tråkigt..men det är ändå sanningen...vi SES FÖR LITE!!!!

Puss och kram

2008-03-20 @ 15:50:27
URL: http://plaahn.blogg.se
Postat av: Maria

as finr verkligen =) tycker det ser skitsnyggt ut som det är... =) puss

2008-03-20 @ 18:07:59
Postat av: Ida

super fint, gillar fondväggen :)

2008-03-20 @ 21:57:00
URL: http://idagedda.blogg.se
Postat av: Isabel

Du har bra smak Linda... =)
Blev jätte fint...

2008-03-21 @ 18:26:00
URL: http://robinsystersworld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0