Premiär

Nu är äntligen Elinas rum helt färdigmålat. Det blev jättefint och jag är supernöjd över färgerna.
Nu ska det bara inredas också. Men det får vänta lite. Just nu står det en extra säng där inne.
Men igår flyttade vi iallafall över spjälsängen till hennes rum, så nu är hon en stor tjej ;)
Så igår var det premiär för henne att sova alldeles själv i hennes egna rum. Och det gick superbra! Jag la henne vid 11 tiden på kvällen och hon somnade utan problem och sen sov hon till halv 8 på morgonen! Sen så tog jag över henne till min säng och då somnade hon om efter ammning till halv 10. Det är andra gången som hon sover så bra. Så underbart! Så jag hoppas verkligen att hon gör om det inatt för jag är skittrött.
Jag somnade inte förens 3 inatt för jag kollade på film med Robin. Känner mig helt död just nu.

Idag var jag och Elina i Kista centrum och träffade Camilla, Anna och Isabell. Väldigt trevligt att träffa dóm och snacka lite skit. Efteråt åkte jag till ikea och köpte en hylla till Robins datarum så jag var inte hemma förens 6-tiden på kvällen. Då fixade jag iordning tacos, käkade sen dog jag här framför datan -  så trött!

Imorgon ska jag och mamma fortsätta tapetsera sovrummet. Det är ett ri´ktigt skitgöra då tapeterna bara jäklas hela tiden. Dessutom så är tapterna till fondväggen försenad och kommer inte förens på tisdag. Men men det kommer bli snyggt när det är klart!

Nu ska jag lägga mig framför tv:n en stund

Men först lite bilder på Elinas rum

Väldigt konstigt att håbohus inte betalade tapeter eftersom det var i så dåligt skick! Ni ser ju själva hur tapeterna såg ut innan.
Hål i väggen
image94
Stora flottfläckar
image95
Märken och flottfläckar
image96
Ritat på tapeten
image97

Och så här ser det ut nu
image98

image99
image100

Kommentarer
Postat av: Katta

Vad fina färger i Elinas rum! Påminner lite om dom färgerna jag hade i fagerdal...
Hoppas hon fortsätter sova i sin engen säng nu. :)

2008-03-16 @ 22:19:59
URL: http://kaattaaa.blogg.se
Postat av: Isabel

åh, vad mysiga färger. =)
Lilla snorpan, hoppas det blir en till natt som den förra. =)
Tack för idag. kram

2008-03-16 @ 23:57:50
URL: http://robinsystersworld.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Ja det var verkligen skumt att dom inte betalade det när det såg ut sådär. Då kan man ju börja fundera på hur det såg ut på dom ställena ni fick betalt för liksom :P

Mycket fint vart det iaf!

2008-03-17 @ 12:37:17
Postat av: Ida

Det är sjukt vi har samma problem på våra tapeter oo golvet in till vardags rummet är som en svacka men de gör dom inget åt SUCK..
Riktigt fint elinas rum blev efteråt..
kramar Ida :)

2008-03-17 @ 16:49:57
URL: http://idagedda.blogg.se
Postat av: Sussi

håbohus är de sämsta hyresvärdarna jag hört talas om, har ändå haft en del eftersom jag bott i olika städer. Dom kan ju inte ta på sig att fixa någonting!!

2011-11-23 @ 21:38:41
URL: http://rufsig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0