Köket

Idag har jag åkt runt och köpt lite roliga saker. Bla köpte jag kakeldekoration då jag är så trött på mitt vita, fula, tråkiga kök. Så när jag kom hem skurade jag först kaklet riktigt ordentligt sen så satte jag och Robin upp dekorationen. Det var faktiskt riktigt svårt att få det helt utan luftbubblor. Robin var mkt duktigare än vad jag är och det är riktigt snyggt där han satte upp det. Lite mindre bra det jag satte upp, men det duger iallafall :)
Nu vill jag bara måla om köket och få lite fina inredningssaker. Jag vet precis hur jag vill att det ska se ut.
Tyvärr kommer det nog inte att gå eftersom vi har kattmaten på diskbänken. Men skulle vi få bort micron på den andra bänken, bredvid kylskåpet, skulle kattmaten kunna stå där. Hm lite funderingar har jag, så vi får se hur det blir.

Köket innan
image122

image123

Köket efter
image124

image125

image126

Kommentarer
Postat av: Katta

Vad fint det blev på kaklet :)

2008-03-27 @ 21:12:45
URL: http://kaattaaa.blogg.se
Postat av: Jonathan

Snyggt de blev

2008-04-02 @ 01:16:21
Postat av: Mikaela

Det vart verkligen fint!

2008-04-06 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0