Fredagkväll

Nu äntligen är Robins datarum färdig tapetserat. Shit vilket skitjobb det var, men det var det värt. Jag ska försöka lägga upp bilder på det imorgon så ni får se.

Sitter och lyssnar på Alex C. feat. Y-Ass - The Sweetest Ass In The World
Gillar faktiskt den låten. Både på engelska och tyska. Den är medryckande och har bra beat. Skulle säkert vara skön att dansa till på krogen. Jag skulle verkligen vilja följa med Katta och Christine ut på Rickards nästa helg.
Men det kommer nog inte bli så. Måste försöka spara undan pengar till Elinas dop och till renoveringen av lägenheten.

http://www.youtube.com/watch?v=QlLrN2Oue6M

http://www.youtube.com/watch?v=n5HGgIeGo98&feature=related

Där kan ni lyssna på låten i båda versionerna.

Fredagskväll och jag sitter framför datan med musik i hörlurarna. För inte allt för länge sen skulle jag ha varit iordninggjord och vart på förfest vid det här laget. Vilken stor förändring mitt liv har tagit egentligen.
Jag skulle aldrig ha trott att jag skulle vara där jag är nu om du skulle ha frågat mig för 2år sen.
Jag och Christine var ett. Varje helg - lika roligt!
Men det jag har nu är ändå så mycket bättre!
Som ikväll när jag och Elina låg i sängen och busade och jag gnagde på hennes kind och hon skrattade högt.
Ögonen lyste av glädje på henne. Blir så lycklig av att se henne vara glad. Det är verkligen ren och skär glädje, och vad kan vara bättre än det?

Kom precis på att jag saknar Katta. Sitter och pratar med henne lite på msn, men det skulle ha varit så mycket roligare om hon var här. Vi måste hitta på nått skoj snart!

Att planera ett dop är föresten jobbigare än vad jag trodde. Jag vill ha ett fint dop med fin dukning, fina sånger, god mat och allt sånt. Men det är svårt, är det nån som har nån bra idé? 
Jag har faktiskt en idé till dopet. Ska fråga personen om hon kan tänka sig det iallafall, man kan ju inte få mer än ett nej.

Nej nu måste jag ta Elina hon gallskriker verkligen

Godkväll


Kommentarer
Postat av: Katta

Jag saknar dig också! *tår i ögat*

2008-03-07 @ 22:31:31
URL: http://kaattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0