Trasig mage

Jag har haft jätteont i magen nu i några dagar så igår gick jag faktiskt till läkaren med det. Där konstaterade de att jag hade magkatarr (igen) och jag fick nån medicin som jag ska äta i 4 veckor framåt och hjälper inte det får de göra en gastroskopi undersökning för att se hur det ser ut där inne.
Jag vill inte ha en slang nerkörd i halsen! Jag har alltid varit rädd för precis det. Så nu håller jag tummarna för att det går över.
Djävulskt ont gör det iallafall och alla små saker som jag måste göra i vardagem är skitjobbiga. Som att tex bära runt på Elina. Det känns nästan som om magen ska spricka upp och så mår jag illa. Nej det finns roligare saker än det här.

Eländiga mage

Kommentarer
Postat av: Maria

oh neej stackars Linda... magkatarr är verkligen inget roligt, hoppas det hjälper med medecinen så du slipper slangen , huaaa..

2008-06-12 @ 12:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0