Lars 40år

I lördags åkte vi till Stängnäs för att att fira Lars som fyllde 40år. Vi hade alla lagt en peng som jag sen köpte en massa olika likörer, rom, sprit och cider i en korg. Jag köpte också lite tillbehör såsom ölkorv, massa olika nötter, snacks och annat gott. Jag tror att Lars uppskattade det iallafall, det såg så ut.
Dom bjöd på jättegod middag och efterrätt, Kicki är lika duktig som alltid.
Vi hade iallafall jättetrevligt, pratade en massa och de andra drack men jag körde ju. Tyvärr var vi tvungna att åka hem vid halv 11 tiden på kvällen för Robin skulle ut och träffa en gammal kompis som han inte hade sett på länge.
Så jag och Elina åkte hem och sov, jag var verkligen supertrött när jag väl kom hem.

Sen på söndagen åkte vi till Jakobsberg och träffade Jari, Eken, Putte och Jennifär för att äta på Burger King.
Det var verkligen skoj att träffa Jari, har inte träffat honom på ett par år nu.

Idag var vi hos tandläkaren med Elina för första gången. De sa egentligen inte så mycket, men det var roligt iallafall eftersom det var första gången, själv avskyr jag tandläkaren!
Nu ska vi åka ut till Krägga och kolla på valparna. Sen efter det ska vi åka vidare till Kungsängen och köpa en resesäng. Det behövs verkligen! Nu kan vi stanna borta mycket längre och låta Elina sova i den, hur skönt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0