Tillbaka

Nu är jag tillbaka efter min lilla tripp till Norrland. Vi kom hem igår natt vid 1-tiden.

Jag har haft det toppen! Vart och shoppat, ätit ute och bara myst. Jag kommer verkligen sakna att ha huset att åka upp till.
Jag vet att det är jättebra att mamma äntligen fått det uthyrt, men det känns ändå vemodigt.
Både jag och Elina stormtrivs där uppe, det är underbart.

Men det är samtidigt skönt att vara hemma igen. Och det var underbart att se hur glad Elina blev att att träffa Robin.
Han kom hem på sin lunch idag för att mysa lite, och så fort Elina hörde ytterdörren öppnas och Scamp skällde så sprang hon ut i hallen och blev superglad när hon såg att det var pappa. Det var så fint!
Hon saknade nog Robin när vi var där uppe. Tex en gång så öppnades dörren och hundarna skällde och då sa hon pappa, pappa pappa? Så hon trodde att det var han som kom.

Men nu är vi hemma igen


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vad gulligt att hon visade att hon saknade Robin sådär. Älskar barn!!

2008-08-04 @ 22:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0