8390 gram 69.5cm

Nu börjar det mulna på, vilket passar mig utmärkt. Jag mamma och Elina ska nämligen åka till Sigtuna idag och det är så synd om Elina när det är varmt ute och hon måste sitta i bilstolen. Så jag hoppas att det blir lite svalare idag, och det verkar ju som att det blir så.

I torsdags var vi på bvc för Elinas 10-månaders kontroll. Lite tidigt egentligen eftersom hon bara är 9.5 månader men det gick bra iallafall. Så nu väger hon 8390gram och är 69.5cm lång. Bvc sköterskan blev väldigt imponerad av Elina och sa att hon var den tidigaste bebisen som hon har haft, fast det har hon sagt redan från att Elina var en liten spädis.

Hon blivit så duktig min lilla "bebis" och går runt i lägeneheten och river i allt som hon kommer åt ;) 

Nu ska vi gå ut med hundarna och göra iordning oss innan vi ska iväg.

Jag hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: frida

Jisses, vad liten hon är! Haha, Mackan vägde 8.1 och var 71 lång på sin 4 månaders kontroll!!! Haha.... Hoppas du får en toppenhelg!

2008-07-05 @ 12:28:52
Postat av: Linda

Ja hon är lite under medel kurvan men hon följer sin egna kurva bra iallafall :D Min lilla fis :P

Hoppas ni också får en toppen helg.

2008-07-05 @ 21:42:08
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0