Träning

Idag har jag äntligen påbörjat min träning. Christine och jag hoppade runt som galna hönor medans alla andra kunde alla steg (okei jag erkänner det var mest jag som såg ut som en höna medans christine klarade det galant)
det där med att göra armövningar samtidigt dom benövningar i raskt tempo klarade jag inte. Jag blandade mest ihop allt, men jag försökte iallafall! Och det kommer gå bättre och bättre när man kan stegen mer.
Imorgon ska vi träna step, jag christine och förhoppningsvis Katta också. det kommer säkert vara skitsvårt med en massa snabba kombinationer. Men jag ska göra mitt bästa.

Idag har jag och Elina vart på babymassage också. Jättemysigt att lära sig massera och Elina verkade gillade det också. Och imorgon bär det av till öppna förskolan och träffa alla där, ska bli skoj!

Sen kanske jag åker upp till norrland i helgen, och blir det inte i helgen så blir det om ett par veckor. Ska bli underbart skönt att få komma iväg ett tag, även om jag kommer sakna Robin. Men jag tror det kan vara bra att vara ifrån varandra ibland och sakna lite.
Om jag inte åker iväg till norrland i helgen så kanske jag ska följa med Katta, Christine och Maria ut. Skulle kanske vara lite roligt? Jag hade ju inte precis skoj sist jag var ute för några månader sen men kanske den här gången?
Jag var faktiskt på bio med Maria och Katta i söndags och det var skitskoj. Så underbart att komma iväg med sina kompisar och hitta på nått alldeles själv. Elina var hemma med Robin och det hade faktiskt gått bra.

Nu ska jag börja göra iordning mig för natten. Jag kommer förmodligen ha träningsvärk i hela kroppen imorgon, men det är det värt!

God natt





Kommentarer
Postat av: Katta

Jag ska med och träna ikväll! :)

2008-01-30 @ 12:50:20
URL: http://kaattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0