Rättvisan ska segra

Robin var på polisförhör idag angående när han blev nedslagen och när Eken blev knivhuggen. Polisen visste inte vilka de var men de hade hittat en flaska som de hade skickat iväg på dna analys och sen så skulle de ordna foton och låta dom kolla om de kände igen någon. Jag hoppas verkligen att de får fast vilka som gjorde det. De ska inte komma undan utan de ska få sitt straff. Jag hoppas på rättvisan!

Annars har det varit en lugn dag. Var ute på förskolan ett par timmar och sen så var mamma här och åt middag. Kycklingsallad blev det idag, inte tonfisk ;)
Funderar också på om man kanske ska ta en promenad men det känns så mörkt och trist ute. Jag får se hur jag gör. Jag har lite problem men att komma iväg på träningen den här veckan. Robin jobbar kväll imorgon och på onsdag, men jag ska försöka ordna barnvakt på onsdag så jag kan träna step. Sen på torsdag ska jag träna också. Sen åker jag iväg till norrland på lördag och är borta tills nästa helg. Så då kommer jag inte heller kunna träna. Det känns lite trist men det är helt klart värt det när man får komma bort ett tag. Ska verkligen bli superskönt!

Igår var jag hos Frida och hennes son Marcus som är 3 veckor gammal. Så små de är när de är nykläckta. Jag fick hålla honom och det var verkligen mysigt att få hålla en sån liten. Längtar redan lite smått efter att få en till.
Jag skulle absolut inte vilja bli gravid nu, men jag längtar ändå tills den dagen jag får en till liten knodd.

Ninja och Diva har parningslekar här hemma och det är så tröttsamt att höra på deras skrik. Ninja går runt och mjaouar hela tiden. Hon måste verkligen bli steriliserad men Robin vägrar ju. Han är så rädd att nån ska hända henne... men jag orkar inte med hennes skrik!

Jag fick en jättefin klänning av Frida som Elina blev supersöt i.
Se själva :D
image54
image55

Och så en liten bonusbild på tårtan
image56


Kommentarer
Postat av: Malin

Hon är underbar. Du har inte funderat på ha henne som barnmodell?

2008-02-11 @ 19:40:38
Postat av: Maria

sjukt söt!

2008-02-11 @ 20:56:31
Postat av: Mikaela

Haha så SJUKT söt den sista bilden var!!!

2008-02-11 @ 21:39:12
Postat av: Isabel

Vi försökte få tag på dig idag ditt virro....fel nummer. Attans =)
Hoppas verkligen de där grabbarna åker fast. Fan vad skönt!
De ska fan inte få komma undan.

Söt Elina blev i klänningen.. åhh =)
Vi ses...

2008-02-11 @ 23:35:53
URL: http://robinsystersworld.blogspot.com/
Postat av: linda

Maria & Mikaela: Tack hon är min lilla kaksmula ;)
Malin: Nja inget sånt blir det nog.

Isabel: Haha ja Frida sa det men jag hade visst skrivit fel nr. Men nu har hon det rätta. Jag ska ringa henne imorgon så kanske vi skulle gå ut alla 3? Om du vill förstårs. Lycka till med Marcus imorgon!

2008-02-12 @ 15:27:20
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0